Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/9398
Назва: Роль реклами у формуванні винного бренда
Автори: Ільчук, В. П.
Пазюк, В. Л.
Ключові слова: державне регулювання реклами
реклама
бренд
інструмент
види
функції
цільова аудиторія
Дата публікації: 2015
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Проблеми і перспективи економіки та управління; №2 (2)
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано значення та роль реклами у формуванні винного бренда, її сприйняття свідомістю людини. Це дозволяє говорити про рекламу як про найбільш ефективний інструмент дії на споживачів у процесі формування винного бренда.
Опис: Ільчук, В. П. Роль реклами у формуванні винного бренда / В. П. Ільчук, В. Л. Пазюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2015. – №2 (2). – C. 64-69.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/9398
Розташовується у зібраннях:Ільчук Валерій Петрович
Ільчук Валерій Петрович
№2(2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
39.pdfстаття321,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.