Короткий опис(реферат):
Світові тенденції змінюються щоденно, а разом і з ними створюються
новітні явища , які є не досить дослідженими в наш час. Одне з таких явищ
одержало назву «булінг».
У розділі 1 роботи досліджуються науково-теоретичні основи поняття
булінгу. Акцентується увага на підходи до визначення поняття та видів цього
явища, вікові аспекти та кібербулінг як різновид булінгу в шкільному
середовищі.
Розділ 2 присвячений емпіричному дослідженню щодо ставлення
батьків, педагогів та учнів з ученицями середньої школи до булінгу в
навчальних закладах.
У розділі 3 запропоновані методичні рекомендації щодо зменшення
явища булінгу в школах серед учнів та учениць.
Наукова новизна одержаних результатів визначається тим, що уточнена
сутність понять «булінг», «булер», «агресор», «конфлікт», «кібербулінг».
Актуальність теми зумовлена тим, що піднята проблема майже не
вивчена в нашій країні і з теоретичних позицій, і з позиції практики, тому
визиває підвищений інтерес. Явище булінгу надзвичайно поширене в
сучасній школі, але про цю проблему з тих чи інших причин мовчать і
донедавна не обговорювали
Суть розробки, основні результати:
Менюк, С. І. Булінг як соціальний феномен в сучасному суспільстві : 081 Право / С. І. Менюк; керівник роботи Захаріна М. І.; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра соціальної роботи. – Чернігів, 2019. – 90 с.