Короткий опис(реферат):
Об’єкт дослідження – є процес продуктової стратегії мережі кав'ярень "Coffee Boss" на регіональному ринку ресторанного бізнесу Предмет дослідження – є сукупність науково-методологічних аспектів стратегічного управління процесом забезпечення ефективності діяльності на регіональному ринку ресторанного бізнесу .
Метою роботи є розглянути сутність та особливості формування продуктової стратегії підприємства.
Методи дослідження – опрацюванні та узагальненні наукових підходів до трактування категорії «продуктова стратегія», статистичного та фінансового аналізу, методи опитування та спостереження.
В першому розділі обгрунтовано теоретичні аспекти стратегічного управління в бізнесі, визначено стратегії розвитку підприємств ресторанного бізнесу в період нового індустріального ландшафту, створеного COVID-19.
В другому розділі проведено аналіз продуктової стратегії кав’ярні «Coffee Boss», яка функціонує на території м. Чернігів з 2016 р.
В третьому розділі були запропоновані шляхи вдосконалення маркетингових стратегій в кав’ярні, та обгрунтовано ефективність запропонованих заходів для мережі кав’ярень.
Суть розробки, основні результати:
Кондратенко, С. С. Продуктова стратегія мережі кав’ярень «Coffee Boss» на регіональному ринку ресторанного бізнесу : випускна кваліфікаційна робота : 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» / С. С. Кондратенко ; керівник роботи Н. В. Іванова ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2021. – 74 с.