Короткий опис(реферат):
Кваліфікаційна робота присвячена обґрунтуванню маркетингової стратегії для сфери безалкогольних енергетичних напоїв. Перший розділ роботи містить характеристику маркетингового планування для реалізації бізнес-проектів сфери послуг, теоретичні аспекти маркетингового планування. Другий розділ містить аналіз діяльності підприємства ТОВ «РЕД БУЛЛ УКРАЇНА». Оцінені особливості маркетингу подій міжнародної компанії. У третьому розділі вноситься ряд пропозицій щодо формування конкурентоспроможного маркетингового плану реалізації бізнес-проектів. Висновки відбивають основні результати проведення дослідження та пропозиції щодо втілення ефективного маркетінгового плану.
Суть розробки, основні результати:
Вержуцька, Я. Ю. Формування конкурентоспроможного маркетингового плану реалізації бізнес-проектів» (на матеріалах ТОВ «РЕД БУЛЛ УКРАЇНА») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / Я. Ю. Вержуцька ; керівник роботи В. А. Москаленко ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2021. – 68 с.