Короткий опис(реферат):
Метою вивчення дисципліни «Комунікативний менеджмент» є
формування та розвиток загальних та спеціальних (фахових) компетентностей
у галузі знань 07 - Управління та адміністрування зі спеціальністю 073
«Менеджмент» із застосуванням у повсякденній діяльності етичних норм та
принципів ефективного управління діловими комунікаціями для вирішення
професійних завдань, передбачених освітньо-професійними програмами
«Менеджмент» та «Управління персоналом та економіка праці».
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми здобувачі вищої освіти
повинні:
знати:
- основні наукові концепції комунікативного менеджменту;
- основні принципи та правила організації ефективного комунікаційного
процесу з використанням вербальної та невербальної комунікації;
- ефективні методи міжкультурної комунікації, усунення
комунікативних бар’єрів та вирішення конфліктних ситуацій в процесі ділового
спілкування;
- етичні норми та принципи ефективної ділової комунікації з
партнерами та під час командної роботи.
вміти:
- аналізувати комунікаційний процес, вибирати ефективні канали
комунікації, виявляти та усувати «інформаційний шум»;
- вміти розрізняти вербальні та невербальні сигнали в процесі
спілкування та будувати ефективну комунікаційну стратегію під час ділових
зустрічей;
- вміти складати основні документи, необхідні для бізнес комунікації з
дотриманням правил ділового спілкування;
- вміти застосовувати норми ділової етики та етикету для формування
корпоративного бренду, налаштовувати ефективну комунікацію в колективі, а
також під час командної роботи.
Суть розробки, основні результати:
Комунікативний менеджмент : метод. вказівки до практ. занять та самост. роботи для здобувачів вищ. освіти спеціальності 073 "Менеджмент" перш. (бакалавр.) рівня / уклад. Л. М. Ремньова. - Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022. - 50 с.