Короткий опис(реферат):
В сучасних умовах господарювання, поточний стан цифровізації
маркетингових процесів характеризується широким використанням цифрових
інструментів і технологій для підтримки підприємництва. Багато компаній
перемістили свої маркетингові бюджети на цифрові канали, оскільки споживачі
все частіше звертаються до Інтернету для пошуку продуктів, послуг і
здійснення покупок. Зміна поведінки споживачів та швидкий розвиток
технологій призвели до значного прискорення цифровізації маркетингових
процесів.
Суть розробки, основні результати:
Лисенко, І. В. Цифровізація процесів маркетингу: сучасний стан та тенденції розвитку / І. В. Лисенко // Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в smart-суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри : колективна монографія / за наук. ред. І. В. Перевозової. – Львів : Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023. – С. 462-481. http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.7855230