Короткий опис(реферат):
У статті проведено обґрунтування стратегування зовнішньоекономічної діяльністі в контексті виходу на зовнішні ринки.
У результаті було застосовано логістичну регресію для прогнозування зв’язку між залежними та незалежними змінними, головною метою якого є прогнозування ймовірності запропонованих факторів (розмір фірми, міжнародний досвід, інновації, мережа, характеристики продукту, активи, інтенсивність експорту та галузь), що впливає на рівень зобов'язань щодо використання ресурсів у виборі фірмами режиму входу.
У статті також зясовано, що розмір МСП сильно та позитивно впливає на те, якою мірою фірми беруть участь у виборі способу входу.Міжнародний досвід також має значний вплив на рішення фірм щодо участі в певних способах виходу на ринок. Як і передбачалося, мережеві відносини суттєво впливають на вибір способів виходу на іноземний ринок. Інтенсивність активів та експорту вказуються як позитивні та дуже важливі.
Емпіричні результати показують, що інновації не тільки суттєво впливають на вибір фірмою способу виходу на зовнішній ринок, але й узгоджуються з прогнозованим напрямком.Також фактор характеристики продукту має сильний позитивний ефект. Крім того, фірми, які займаються більш високим рівнем реклами, з більшою ймовірністю виберуть зобов'язання високого рі-вня ресурсів, наприклад спільні підприємства або прямі інвестиції. Високий рівень інтенсивності експорту також спонукає фірми обирати зобов'язання щодо ресурсів високого рівня. Галузь також позитивно корелює з імовірністю вибору ресурсів високого рівня в обраному режимі виходу на зовнішній ринок.
Суть розробки, основні результати:
Янковой, Р. Стратегування зовнішньоекономічної діяльністі в контексті виходу на зовнішні ринки / Р. Янковой, Д. Куліш, І. Ященко // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2023. - № 2 (34). - С. 254-266.