Короткий опис(реферат):
У кваліфікаційній роботі обґрунтовано теоретичні та практичні засади використання івент-маркетингу як інструменту реалізації PR-проєктів у Агенції регіонального розвитку Чернігівської області. У першому розділі визначено сутність завдання та складові івент-маркетингу та PR-проєктів, розглянуто їх процес формування та реалізації. Другий розділ містить характеристику діяльності Агенції, маркетингового середовища та аналіз івент-маркетингу у PR-проєктах Агенції регіонального розвитку Чернігівської області. До третього розділу увійшли комплекси заходів, які будуть направлені на розвиток маркетингової діяльності та використання рекламних інструментів в Агенції регіонального розвитку Чернігівської області.
У процесі виконання роботи розроблено проєкт-подкасту «Шлях до власної справи» для агенції.
Суть розробки, основні результати:
Максименко, В. В. Івент маркетинг як інструмент реалізації PR-проєктів (на матеріалах Агенції регіонального розвитку Чернігівської області) : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / В. В. Максименко ; керівник роботи Т. А. Рябова ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2023. – 77 с.