Короткий опис(реферат):
Важливу роль при підготовці фахівця-маркетолога у закладах вищої освіти відіграють наукові дослідження, завершенням яких є кваліфікаційна робота. Написання високоякісної наукової роботи магістранта базується на використанні сукупності різноманітних методів, які дозволять зрозуміти сутність досліджуваних явищ і процесів, оцінити їх стан та запропонувати заходи щодо вдосконалення.
Наукове дослідження з маркетингу передбачає застосування системного підходу до вивчення об’єкта, тобто розгляд його як складної системи взаємопов’язаних елементів. Як і в інших науках, при проведенні наукових досліджень у галузі маркетингу використовують загальнонаукові та спеціальні методи.
Суть розробки, основні результати:
Полковниченко, С. О. Використання наукових методів дослідження при написанні кваліфікаційної роботи з маркетингу / С. О. Полковниченко // Innovative educational technologies: European experience and its application in training in economics and management : рroceedings of scientific and pedagogical internship (Riga, february 13 - March 26, 2023). - Riga : «Baltija Publishing», 2023. -.С.274-276.