Короткий опис(реферат):
У даній статті розглянуто деякі аспекти виникнення помилок у студентів на
різних ступенях іншомовної підготовки, досліджено доцільність і ефективність
корекції помилок залежно від підходу до формування іншомовної компетенції
(когнітивного й комунікаційного), проаналізовано поширені прийоми виправлення та засоби попередження появи помилок у мовленні, запропоновано приклади
особистісно-орієнтованих завдань. Наголошено на важливості стимулювання
студента до самостійного визначення й виправлення власних помилок, заохочення
до комунікації, посилення мотивації до іншомовного спілкування.
Суть розробки, основні результати:
Лось О.В. Про деякі аспекти попередження та виправлення помилок в іншомовному мовленні / О.В. Лось // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2013. - № 8 (34). - С. 133-142.