ISSN 2415-363X

Ласкаво просимо до електронного архіву Національного університету "Чернігівська політехніка" (IRChNUT)

Умови включення публікацій до Електронного архіву:

1. Ознайомитись з положенням Про електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка".

2. Укласти авторський договір про передачу невиключних прав на використання твору та передати у паперовому вигляді на абонементи наукової бібліотеки.

3. Надіслати на електронну пошту library92@ukr.net наукові праці в електронному вигляді, електронний варіант авторського договору про передачу невиключних прав, додаток до авторського договору та відомості про автора.

 

З усіх питань, будь ласка, звертатися: Наукова бібліотека НУ "Чернігівська політехніка", вул. Шевченка, 95, кімната 135.

Відповідальна за електронний архів: Бевз Інна Валентинівна.

р.т. 665-221

м.т. +380931192177

е-mail: library92@ukr.net

Авторський договір про передачу невиключних прав на використання твору

Відомості про автора

Наказ

Положення

Розділи

Нещодавно додані

  • Набок, К. О. (2024)
    Робота складається з трьох розділів, вступу , висновків до кожного розділу та загального висновку. В першому розділі розглядається теоретична частина, саме про організацію господарської діяльності, приділяється увага ...
  • Макар, Т. В. (2024)
    Метою кваліфікаційної роботи є демонстрація теоретико- методологічних підходів та розробка практичних заходів щодо формування стратегії управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Об’єктом дослідження є ...
  • Летвінова, В. І. (2024)
    Метою дослідження є виявлення та аналіз найбільш ефективної стратегії розвитку підприємства, яка може максимізувати операційну ефективність і сприяти загальному успіху та зростанню підприємства. Об’єктом дослідження є ...
  • Кулик, В. О. (2024)
    Дослідження присвячене управлінню маркетингом і організаційному розвитку Розважального комплексу «Базис» у Чернігові. У роботі визначено особливості маркетингу в сучасних умовах господарювання та охарактеризовано складові ...
  • Короткий, О. Г. (2024)
    Актуальність вибраних тем полягає в тому, що грамотні та обґрунтовані маркетингові рішення та чітко сформовані маркетингові стратегії допомагають компаніям виживати в несприятливих екологічних умовах. Об’єктом дослідження ...

більше