Ласкаво просимо до електронного архіву Національного університету "Чернігівська політехніка" (IRChNUT)
Умови включення публікацій до Електронного архіву:
1. Ознайомитись з положенням Про електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка".
2. Укласти авторський договір про передачу невиключних прав на використання твору та передати у паперовому вигляді на абонементи наукової бібліотеки.
3. Надіслати на електронну пошту library92@ukr.net наукові праці в електронному вигляді, електронний варіант авторського договору про передачу невиключних прав, додаток до авторського договору та відомості про автора.
З усіх питань, будь ласка, звертатися: Наукова бібліотека НУ "Чернігівська політехніка", вул. Шевченка, 95, кімната 135.
Відповідальна за електронний архів: Бевз Інна Валентинівна.
р.т. 665-221
м.т. +380931192177
е-mail: library92@ukr.net
Авторський договір про передачу невиключних прав на використання твору
Відомості про автора
Наказ
Положення
Розділи
Нещодавно додані
-
Баграновський, В. М.
(2024)
Дана кваліфікаційна робота представлена анотацією,вступом та трьома
розділами,в яких відкривається головна тема ,загальним висновком та
списком використаної літератури.
В першому розділі даної роботи висвітлені теоретичні ...
-
Алієв, Елтай Рашад огли
(2024)
Метою кваліфікаційної роботи є аналіз впливу інституту соціального
підприємництва та окреслення його ролі у вирішенні суспільних проблем,
визначення шляхів розвитку соціального підприємництва в Україні.
Об’єктом дослідження ...
-
Адаменко, О. В.
(2024)
Кваліфікаційна робота присвячена формуванню конкурентної стратегії
ресторанного господарства. Мета кваліфікаційної роботи полягає в дослідженні
теоретичних та методичних основ формування конкурентної стратегії ...
-
Шурда, Д. О.
(2024)
Метою кваліфікаційної роботи є аналіз сучасної державної
молодіжної політики в Україні, на прикладі міста Чернігів в умовах воєнного
стану.
Відповідно до мети дослідження поставлено такі завдання:
- дослідити молодь ...
-
Метла, М. В.
(2024)
Актуальність кваліфікаційної роботи полягає в тому, що територіальний
брендинг в сучасному світі стає не лише популярною стратегією місцевого
розвитку, але й ключовим інструментом для забезпечення сталого розвитку
тер ...
більше