Ласкаво просимо до електронного архіву Національного університету "Чернігівська політехніка" (IRChNUT)
Умови включення публікацій до Електронного архіву:
1. Ознайомитись з положенням Про електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка".
2. Укласти авторський договір про передачу невиключних прав на використання твору та передати у паперовому вигляді на абонементи наукової бібліотеки.
3. Надіслати на електронну пошту library92@ukr.net наукові праці в електронному вигляді, електронний варіант авторського договору про передачу невиключних прав, додаток до авторського договору та відомості про автора.
З усіх питань, будь ласка, звертатися: Наукова бібліотека НУ "Чернігівська політехніка", вул. Шевченка, 95, кімната 135.
Відповідальна за електронний архів: Бевз Інна Валентинівна.
р.т. 665-221
м.т. +380931192177
е-mail: library92@ukr.net
Авторський договір про передачу невиключних прав на використання твору
Відомості про автора
Наказ
Положення
Розділи
Нещодавно додані
-
Лавський, І. С.
(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
Кваліфікаційна робота присвячена розробці заходів для вдосконалення
пошукової оптимізації вебресурсу промислового виробника.
У першому розділі розглянуто сутність процесу SEO-оптимізації,
основні напрями такої діяльності ...
-
Штаба, Ю. С.
(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
Кваліфікаційна робота присвячена розробці фірмового стилю підприємства.
У першому розділі розглянуто сутність фірмового стилю, визначені його
складові елементи, охарактеризована стратегія розробки корпоративної ...
-
Тунік, Г. М.
(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є процес організації контролю та аналізу маркетингової діяльності на підприємстві.
Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є маркетингова діяльність підприємства.
Метою ...
-
Новгородська, О. Д.
(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
У роботі обгрунтовано теоретико-методичні та прикладні засади маркетингового дослідження конкурентного середовища підприємства.
У першому розділі розкрито сутність та напрями проведення маркетингових досліджень; розглянуто ...
-
Мурай, А. О.
(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
У кваліфікаційній роботі розглянуто сукупність теоретичних та прикладних засад реалізації просування бренду.
У першому розділі визначено сутність, мету та принципи бренду сфери розважальних послуг; розглянуто теоретичні ...
більше