ISSN 2415-363X

Ласкаво просимо до електронного архіву Національного університету "Чернігівська політехніка" (IRChNUT)

Умови включення публікацій до Електронного архіву:

1. Ознайомитись з положенням Про електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка".

2. Укласти авторський договір про передачу невиключних прав на використання твору та передати у паперовому вигляді на абонементи наукової бібліотеки.

3. Надіслати на електронну пошту library92@ukr.net наукові праці в електронному вигляді, електронний варіант авторського договору про передачу невиключних прав, додаток до авторського договору та відомості про автора.

 

З усіх питань, будь ласка, звертатися: Наукова бібліотека НУ "Чернігівська політехніка", вул. Шевченка, 95, кімната 135.

Відповідальна за електронний архів: Бевз Інна Валентинівна.

р.т. 665-221

м.т. +380931192177

е-mail: library92@ukr.net

Авторський договір про передачу невиключних прав на використання твору

Відомості про автора

Наказ

Положення

Розділи

Нещодавно додані

  • Панкрат, В. В. (Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
    У першому розділі роботи оцінено ключові фактори успіху для впровадження нових видів послуг, розглянуто підходи до генерації, оцінки та відбору ідей для нових послуг, проведено аналіз сучасного стану кінопрокатного ...
  • Охріменко, Н. О. (2024)
    Робота присвячена дослідженню теоретичних і практичних аспектів формування ефективних команд у сучасних організаціях. Розглянуто основні теорії мотивації та їх вплив на процеси командоутворення, проаналізовано механізми ...
  • Охонько, Б. В. (2024)
    Розглянуто теоретичні основи стимулу та мотивації трудової діяльності персоналу на підприємстві, наведено психологічні та економічні аспекти мотивації працівників у сучасних організаціях та визначено загальні проблеми пошуку ...
  • Огієнко, М. М. (2024)
    Робота складається з трьох розділів, вступу і висновків. У першому розділі роботи розглядаються теоретичні засади управління рекламною діяльністю підприємства, зокрема, досліджується сутність рекламної діяльності та її ...
  • Набок, К. О. (2024)
    Робота складається з трьох розділів, вступу , висновків до кожного розділу та загального висновку. В першому розділі розглядається теоретична частина, саме про організацію господарської діяльності, приділяється увага ...

більше