Ласкаво просимо до електронного архіву Національного університету "Чернігівська політехніка" (IRChNUT)
Умови включення публікацій до Електронного архіву:
1. Ознайомитись з положенням Про електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка".
2. Укласти авторський договір про передачу невиключних прав на використання твору та передати у паперовому вигляді на абонементи наукової бібліотеки.
3. Надіслати на електронну пошту library92@ukr.net наукові праці в електронному вигляді, електронний варіант авторського договору про передачу невиключних прав, додаток до авторського договору та відомості про автора.
З усіх питань, будь ласка, звертатися: Наукова бібліотека НУ "Чернігівська політехніка", вул. Шевченка, 95, кімната 135.
Відповідальна за електронний архів: Бевз Інна Валентинівна.
р.т. 665-221
м.т. +380931192177
е-mail: library92@ukr.net
Авторський договір про передачу невиключних прав на використання твору
Відомості про автора
Наказ
Положення
Розділи
Нещодавно додані
-
Огієнко, М. М.
(2024)
Робота складається з трьох розділів, вступу і висновків.
У першому розділі роботи розглядаються теоретичні засади управління
рекламною діяльністю підприємства, зокрема, досліджується сутність рекламної
діяльності та її ...
-
Набок, К. О.
(2024)
Робота складається з трьох розділів, вступу , висновків до кожного
розділу та загального висновку.
В першому розділі розглядається теоретична частина, саме про
організацію господарської діяльності, приділяється увага ...
-
Макар, Т. В.
(2024)
Метою кваліфікаційної роботи є демонстрація теоретико-
методологічних підходів та розробка практичних заходів щодо формування
стратегії управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства.
Об’єктом дослідження є ...
-
Летвінова, В. І.
(2024)
Метою дослідження є виявлення та аналіз найбільш ефективної стратегії
розвитку підприємства, яка може максимізувати операційну ефективність і сприяти
загальному успіху та зростанню підприємства.
Об’єктом дослідження є ...
-
Кулик, В. О.
(2024)
Дослідження присвячене управлінню маркетингом і організаційному
розвитку Розважального комплексу «Базис» у Чернігові. У роботі визначено
особливості маркетингу в сучасних умовах господарювання та охарактеризовано
складові ...
більше