ISSN 2415-363X

Перегляд за темою "brand identity"

Сортувати за: Впорядкувати за: Результатів на сторінці:

  • Пономаренко, А. А. (Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
    У роботі обґрунтовано теоретико-методичні та практичні засади створення та розвитку e-commerce брендів. У першому розділі досліджено розвиток індустрії електронної комерції та розкрито поняття ідентифікації бренду; ...
  • Лисенко, І. В.; Пономаренко, А. (Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
    У статті представлено комплексне дослідження створення та розвитку e commerce брендів в умовах цифрового середовища. Цифровізація передбачає широкомасштабну інтеграцію цифрових технологій у різні аспекти бізнесу, створюючи ...