dc.contributor.author |
Рябова, Т. А.
|
|
dc.contributor.author |
Рябов, І. Б.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T23:17:06Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T23:17:06Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
|
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/11797 |
|
dc.description |
Рябова Т. А. Управління маркетинговими системами взаємодії зі споживачами в умовах глобалізації / Т. А. Рябова, І. Б. Рябов // Науковий вісник Полісся. — 2016. — №1 (5). — C. 105-109 |
en_US |
dc.description.abstract |
В статті проаналізовано сутність і поведінкові особливості маркетингової взаємодії виробників і споживачів. Визначено найбільш результативні технології організації взаємодії підприємств на промислових ринках. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Науковий вісник Полісся; №1 (5) |
|
dc.subject |
система маркетингової взаємодії |
|
dc.subject |
споживання |
|
dc.subject |
поведінка споживачів |
|
dc.subject |
диспозиція |
|
dc.subject |
interacting market systems |
|
dc.subject |
consumption |
|
dc.subject |
consumer behaviour |
|
dc.subject |
disposition |
|
dc.subject |
система маркетингового взаимодействия |
|
dc.subject |
потребление |
|
dc.subject |
поведение потребителей |
|
dc.subject |
диспозиция |
|
dc.title |
Управління маркетинговими системами взаємодії зі споживачами в умовах глобалізації |
en_US |
dc.title.alternative |
Management of marketing system of interaction with customers in the conditions of globalization |
|
dc.title.alternative |
Управление маркетинговыми системами взаимодействия с потребителями в условиях глобализации |
|
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
The nature and behavioral peculiarities of the marketing cooperation of manufacturers and consumers are analyzed in the article. The most productive technologies of enterprise interactions on the industrial markets are outlined. |
|
dc.description.abstractalt2 |
В статье проанализированы сущность и поведенческие особенности маркетингового взаимодействия производителей и потребителей. Определены наиболее результативные технологии организации взаимодействия предприятий на промышленных рынках. |
|