ISSN 2415-363X

Рябова Т. А.: наукові статті

 

Останні додані

  • Безуглий, І. В.; Рябов, І. Б.; Рябова, Т. А. (Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
    In order to evaluate the effectiveness of advertising in tourism, it is proposed to separately evaluate the economic and communicative aspects. Economic efficiency is determined by the ratio of results from the advertising ...
  • Забарна, Е.; Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.; Писаренко, Н.; Мостова, А. (2023)
    The purpose of the study is to identify trends in the development of digital marketing among companies of the global fuel and energy complex in the current market economy. The article uses methods of analysis and synthesis ...
  • Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.; Вовчанська, О.; Лі, Т.; Саєнко, В. (2022)
    Today's dynamic world is characterized primarily by two defining factors: the rapid digitalization of various spheres of interaction and the globalization of relationships and technology. As a result, new uses of well-known ...
  • Рябов, І. Б.; Рябова, Т. А. (2021)
    The modern environment is characterized by the high speed of business processes, increased competition, increased requirements, and differentiation of consumer needs, and increasing complexity of technology, especially ...
  • Рябова, Т. А.; Воєдило, Н. Ю. (2020)
    Сучасні умови розвитку бізнесу, глобалізації та інформатизації вимагають від керівників підприємств вміння правильно позиціонуватись і виділятися серед багатьох конкурентів. Непередбачувані негативні наслідки (від недовіри ...
  • Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б. (Запоріжжя, 2019)
    У статті розглядаються проблеми, пов'язані з діяльністю сучасних підприємств на засадах екологічного маркетингу, оскільки більшість заходів спрямована лише на боротьбу з наслідками нераціонального природокористування, а ...
  • Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б. (2019)
    У статті розглянуто сутність та особливості рекламного креативу, його влив на маркетингові комунікації, як засіб швидкого реагування і цільового впливу на споживачів та посередників. Рекламний креатив є усвідомленою ...
  • Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б. (Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2018)
    У статті досліджено особливості маркетингу у сфері послуг, розглянуто його специфічні риси, відмінності від товарних ринків, які обумовлюють особливі підходи до маркетингової діяльності підприємств на ринку послуг. Саме ...
  • Рябова, Т. А. (2018)
    У статті досліджено проблеми досягнення ефективності туристичної діяльності та розвитку міжнародної туристичної діяльності. Розглянуті основні фактори, що стримують розвиток туристичної сфери в Україні. Основними перешкодами ...
  • Рябова, Т. А. (2018)
    У статті досліджено особливості споживчої поведінки промислових підприємств, їх влив на прогнозування поведінки певним чином організованих споживачів. Розглянуті фактори, що впливають на процес прийняття рішення промисловими ...
  • Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б. (Чернігів : ЧДІЕУ, 2011)
    У статті розглядаються особливості поведінки підприємств у процесі споживання. Досліджуються пове- дінкові закономірності розвитку споживання на рівні підприємств.
  • Рябова, Т. А. (Чернігів: ЧДІЕУ, 2010)
    У статті розглядаються проблеми маркетингової методології сучасного етапу розвитку маркетингу. Досліджуються особливості поведінки індивідуальних та організованих споживачів.
  • Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б. (Чернігів: ЧНТУ, 2016)
    В статті проаналізовано сутність і поведінкові особливості маркетингової взаємодії виробників і споживачів. Визначено найбільш результативні технології організації взаємодії підприємств на промислових ринках.
  • Шевченко, О. М.; Ясько, А. Г.; Рябова, Т. А. (Чернігів: ЧНТУ, 2012)
    У статті розглядаються проблеми продовольчого ринку Чернігівської області, запропоновані методологічні підходи до оцінювання конкурентоспроможності та стратегічні рішення щодо покращення функціонування ринку молока і ...
  • Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б. (Чернігів: ЧНТУ, 2016)
    Розглянуто основні проблеми розвитку ринку послуг Чернігівської області. Виявлено перелік факторів, які сприяють стрімкому розвитку сфери послуг регіону.