IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Управління маркетинговими системами взаємодії зі споживачами в умовах глобалізації

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рябова, Т. А.
dc.contributor.author Рябов, І. Б.
dc.date.accessioned 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned 2016-11-28T23:17:06Z
dc.date.available 2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available 2016-11-28T23:17:06Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/11797
dc.description Рябова Т. А. Управління маркетинговими системами взаємодії зі споживачами в умовах глобалізації / Т. А. Рябова, І. Б. Рябов // Науковий вісник Полісся. — 2016. — №1 (5). — C. 105-109 en_US
dc.description.abstract В статті проаналізовано сутність і поведінкові особливості маркетингової взаємодії виробників і споживачів. Визначено найбільш результативні технології організації взаємодії підприємств на промислових ринках. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів: ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Науковий вісник Полісся; №1 (5)
dc.subject система маркетингової взаємодії
dc.subject споживання
dc.subject поведінка споживачів
dc.subject диспозиція
dc.subject interacting market systems
dc.subject consumption
dc.subject consumer behaviour
dc.subject disposition
dc.subject система маркетингового взаимодействия
dc.subject потребление
dc.subject поведение потребителей
dc.subject диспозиция
dc.title Управління маркетинговими системами взаємодії зі споживачами в умовах глобалізації en_US
dc.title.alternative Management of marketing system of interaction with customers in the conditions of globalization
dc.title.alternative Управление маркетинговыми системами взаимодействия с потребителями в условиях глобализации
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 The nature and behavioral peculiarities of the marketing cooperation of manufacturers and consumers are analyzed in the article. The most productive technologies of enterprise interactions on the industrial markets are outlined.
dc.description.abstractalt2 В статье проанализированы сущность и поведенческие особенности маркетингового взаимодействия производителей и потребителей. Определены наиболее результативные технологии организации взаимодействия предприятий на промышленных рынках.


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу