ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пінчук, А. О
dc.contributor.author Забаштанська, Т. В.
dc.contributor.author Бондар, В. В.
dc.contributor.author Пшенична, Т. М.
dc.contributor.author Михайлюк, Н. С.
dc.contributor.author Карпенко, Ю. М.
dc.contributor.author Рябова, Т. А.
dc.contributor.author Рябов, І. Б.
dc.contributor.author Москаленко, В. А.
dc.contributor.author Бабаченко, Л. В.
dc.contributor.author Дудко, В. Б.
dc.contributor.author Жидок, В. В.
dc.contributor.author Ткач, Ю. М.
dc.date.accessioned 2017-03-01T13:57:32Z
dc.date.available 2017-03-01T13:57:32Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/12556
dc.description Системний маркетинг. Сучасні аспекти : кол. монографія / А. О. Пінчук, Т. В. Забаштанська [та ін.]; за заг. ред. В. В. Жидок. – Чернігів : ЧНТУ, 2016. – 264 с. en_US
dc.description.abstract В монографії досліджується широке коло питань, пов’язаних з теоретично-методологічним обґрунтуванням застосування системи маркетингових інструментів в різних сферах господарювання. Розглядаються концептуальні засади організації маркетингової діяльності в сучасних умовах, оцінюються маркетингові процеси в різних сферах бізнесу, аналізуються особливості реалізації маркетингових політик. Запропоновано підходи щодо вдосконалення управління маркетингом та впровадження заходів для активізації системного підходу в маркетинговій діяльності. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.title Системний маркетинг: сучасні аспекти en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу