Бутко, М. П.; Соломаха, І. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2017)
У монографії визначено поняття, структуру, функції та методологічні принципи
функціонування та розвитку флористичного ринку, як цілісної соціально-економічної
системи в умовах посилення інтеграційних процесів. Узагальнено ...
Метою навчальної дисципліни є формування систем спеціальних теоретичних знань щодо формування та зберігання споживчих властивостей квітів протягом їх життєвого циклу, асортименту та навичок оцінки споживчих властивостей ...
Метою навчальної дисципліни «Зовнішньоекономічна діяльність» є формування у студентів системи теоретичних знань основ зовнішньоекономічної діяльності, системи формування та реалізації ЗЕД підприємства, об’єктивних ...
Метою навчальної дисципліни “Електронна комерція” є формування необхідного рівня теоретичних та практичних професійних знань з методів та засобів дослідження, організації та виконання ділових операцій і угод електронним ...
Метою викладання навчальної дисципліни “Економіка торгівлі” є формування у студентів сучасного економічного мислення і системи спеціальних знань про базові поняття щодо торгівлі як сфери обігу та виду економічної діяльності, ...
Проаналізовано тенденції становлення і розвитку підприємств на ринку квітникарства, виявлено основні проблеми їх ефективної діяльності, проведено оцінку конкурентоспроможності та іміджу флористичних підприємств, виявлено ...
Досліджено попит споживачів зрізаної та горщикової квіткової продукції в Чернігівському регіоні, визначені проблеми та перспективи розвитку регіонального квіткового бізнесу з урахуванням економічних факторів.
Соломаха, І. В.; Дудла, І. О.(Чернігів: ЧДТУ, 2011)
Досліджено ринок зрізаної та горщикової квіткової продукції в Україні, визначені проблеми та перспективи розвитку національного квіткового бізнесу з урахуванням економічних факторів.
Уточнено поняття «квітникарство», визначено його місце в системі АПК та значення для життєдіяльності людини. Досліджені особливості функціонування вітчизняного ринку продукції квітникарства, проаналізовані основні учасники ...
Ефективність розвитку виробництва та реалізації продукції квітникарства значною мірою залежить від обґрунтованих замовлень, тому що живі зрізані квіти є ніжним та швидкопсувним продуктом з чітко вираженою сезонністю ...
Соломаха, І. В.; Жабинська, А. В.(Чернігів: ЧНТУ, 2015)
Представлено детальний аналіз ринку цибулевих овочів України в цілому, а також по областям країни за період з 2000 по 2014 рік. Наведені дані характеризують показники посівних площ, урожайності, виробництва, реалізації ...
Соломаха, В. В.; Верьовко, М. В.; Соломаха, І. В.(Чернігів: ЧНТУ, 2015)
Наведено результати практичних порівняльних досліджень сучасних алгоритмів симетричних криптосистем DES і IDEA по швидкодії під час роботи з різним об’ємом інформації і в різних режимах.
Бутко, М. П.; Соломаха, І. В.(Чернігів: ЧНТУ, 2014)
Досліджено передумови досягнення необхідних обсягів вирощування та реалізації квіткової продукції, проведено SWOT-аналіз розвитку виробництва продукції квітникарства в Україні, визначено стратегію розвитку для провідного ...