Бабаченко, Л. В.; Забаштанська, Т. В.; Жидок, В. В.; Пінчук, А. О.(Чернігів : ЧНТУ, 2019)
Запропоновані завдання для розрахункової роботи студентів включають методичні вказівки до виконання, завдання для розрахунку, критерії оцінювання. За допомогою розрахункової роботи та запропонованих завдань досягається ...
Жидок, В. В.; Пінчук, А. О.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2018)
Основними завданнями курсу є вивчення загальних основ й принципів економічного життя суспільства, розкриття закономірностей розвитку суспільного виробництва, визначення найважливіших рис соціально-економічних систем, ...
Бабаченко, Л. В.; Жидок, В. В.; Забаштанський, М. М.(Чернігів : ЧНТУ, 2018)
The influence of marketing distribution systems on the competitiveness of an individual enterprise is being investigated; the need for their effective formation and functioning is being substantiated. The implementation ...
Карпенко, Ю. М.; Бабаченко, Л. В.; Жидок, В. В.; Дудко, В. Б.(Чернігів : ЧНТУ, 2018)
Кваліфікаційний комплексний іспит за фахом напряму підготовки Маркетинг є важливим елементом перевірки теоретичних знань і практичних навичок студентів, які вони одержали при вивченні дисциплін, передбачених навчальним ...
Суворова, С. Г.; Карпенко, Ю. М.; Жидок, В. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2018)
У статті проведено порівняльний аналіз існуючих підходів до оцінки ефективності маркетингових досліджень. Розроблено методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингових досліджень. В межах запропонованого підходу ...
Бабаченко, Л. В.; Забаштанська, Т. В.; Жидок, В. В.; Хоменко, І. О.(Чернігів : ЧНТУ, 2018)
Завдання для розрахункової роботи студентів можуть використовуватися як для аудиторної, так і домашньої роботи. Вони спрямовані на розвиток у студентів організаційних та аналітичних здібностей, а також уміння користуватися ...
Бабаченко, Л. В.; Забаштанська, Т. В.; Жидок, В. В.; Хоменко, І. О.(Чернігів : ЧНТУ, 2018)
Запропоновані завдання для розрахункової роботи студентів включають методичні вказівки до виконання, завдання для розрахунку, критерії оцінювання. За допомогою розрахункової роботи та запропонованих завдань досягається ...
Романова, А. А.; Жидок, В. В.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2017)
Through market research entry of tourists of Chernihiv there were identified such problems of development as poor infrastructure; the substance of a clear concept of tourism; deficit financing; lack of coordination of ...
Жидок, В. В.; Пшенична, Т. М.(Чернігів : ЧНТУ, 2016)
The article is about the essence of education quality and system features of quality management higher education in the competition context. Competition in the educational market re-quires choosing science-based objectives ...
Жидок, В. В.; Бабаченко, Л. В.; Пінчук, А. О.(Чернігів : ЧНТУ, 2017)
Одним з напрямків науково-дослідної роботи, що здійснюється в межах навчально-виховного процесу, є написання та підготовка курсових робіт, які є основними кваліфікаційними науковими роботами, що виконуються студентами ...
Жидок, В. В.; Побережная, Т. М.(Гомель : Гомельский филиал Международного университета «МИТСО», 2016)
Маркетинговый подход в управлении учебными заведениями представляет собой совокупность всех методологических принципов, приемов и средств организации управления учебным заведением в качестве самостоятельного субъекта рынка ...
Пінчук, А. О; Забаштанська, Т. В.; Бондар, В. В.; Пшенична, Т. М.; Михайлюк, Н. С.; Карпенко, Ю. М.; Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.; Москаленко, В. А.; Бабаченко, Л. В.; Дудко, В. Б.; Жидок, В. В.; Ткач, Ю. М.(Чернігів : ЧНТУ, 2016)
В монографії досліджується широке коло питань, пов’язаних з теоретично-методологічним обґрунтуванням застосування системи маркетингових інструментів в різних сферах господарювання. Розглядаються концептуальні засади ...
Для успіху в конкурентній боротьбі підприємство повинно чітко визначити основну
мету своєї діяльності: максимальне задоволення попиту споживачів та підвищення
ефективності виробничо-економічної діяльності. Реалізація цих ...
Вищі навчальні заклади (ВНЗ) в сучасних умовах формування ринку послуг вищої освіти все більше набувають рис комерційних структур, особливо в атмосфері конкурентної боротьби за потенційного споживача. Для результативного ...