ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Карпенко, Ю. М.
dc.date.accessioned 2017-09-04T12:43:17Z
dc.date.available 2017-09-04T12:43:17Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/14906
dc.description Карпенко, Ю. М. Тенденції розвитку private label на українському ринку [Електронний ресурс] / Ю. М. Карпенко // Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». – Київ, 2016. - № 13. – Режим доступу : http://ev.fmm.kpi.ua/article/view/80355/75993 en_US
dc.description.abstract Власні товарні марки сьогодні активно використовуються для підвищення конкурентоспроможності торговельних мереж та виробників товарів. У публікації висвітлюється роль власних товарних марок в маркетинговій діяльності роздрібних торговців та виробників товарів. Визначено, що український ринок відстає від європейських країн за розвитком власних товарних марок, але демонструє позитивні тенденції зростання продажу товарів private label. Основними причинами купівлі товарів private label є привабливі ціни та прийнятне співвідношення вартості і якості, але факторами вибору для споживачів є також довіра до торговельної мережі, якість продукції і навіть особливі властивості товарів. Українські торговельні мережі активно застосовують private label, оскільки ці товари дозволяють отримати додатковий прибуток, в статті оцінений портфель ВТМ провідних продовольчих та непродовольчих торговельних мереж України. Залежно від структури портфеля ВТМ, цілей і завдань підприємства запропоновано баланс цінових сегментів товарів private label. Для успішного розвитку private label визначено цикл впровадження для торгових підприємств, охарактеризовані вимоги до процесу впровадження власних товарних марок. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Київ : Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» en_US
dc.relation.ispartofseries ;№ 13
dc.subject власні товарні марки en_US
dc.subject private label en_US
dc.subject український ритейл en_US
dc.subject торговельні мережі en_US
dc.title Тенденції розвитку private label на українському ринку en_US
dc.title.alternative Тенденции развития private label на украинском рынке en_US
dc.title.alternative Private label trends in ukrainian market en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 Собственные товарные марки сегодня активно используются для повышения конкурентоспособности торговых сетей и производителей товаров. В публикации освещается роль собственных торговых марок в маркетинговой деятельности розничных торговцев и производителей товаров. Определено, что украинский рынок отстает от европейских стран по развитию собственных торговых марок, но демонстрирует положительные тенденции роста продаж товаров private label. Основными причинами покупки товаров private label являются привлекательная цена и приемлемое соотношение стоимости и качества, но факторами выбора для потребителей также являются доверие к торговой сети, качество продукции и даже особые свойства товаров. Украинские торговые сети активно применяют private label, поскольку эти товары позволяют получить дополнительную прибыль, в статье оценен портфель СТМ ведущих продовольственных и непродовольственных торговых сетей Украины. В зависимости от структуры портфеля СТМ, целей и задач предприятия предложен баланс ценовых сегментов товаров private label. Для успешного развития private label определен цикл внедрения для торговых предприятий, охарактеризованы требования к процессу внедрения собственных торговых марок. en_US
dc.description.abstractalt2 Nowadays private labels are widely used in order to increase competitiveness of trading networks and commodity producers. The publication highlights a role of private labels in marketing practice of retail dealers and manufacturers. It has been determined that Ukrainian market is lagging in its development comparing to the level of European countries, but it demonstrates positive tendencies in sale uplift of private label goods. The main reasons for purchasing of private label goods are attractive pricing and acceptable price -quality ratio, although among the choice factors for customers there are also trade network confidence, quality of goods and even particular features of goods. Ukrainian commercial networks actively use private label as such goods give additional income. The article estimates a Private label portfolio of leading Ukrainian food and non-food trading networks. Depending on the structure of private label portfolio, purposes and aims of an enterprise, the price segment balance of private label goods was offered. For a successful development of private label, there was defined commercial enterprise implementation cycle and for the procedure of private label introduction there were characterized the main requirements. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу