ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Карпенко, Ю. М.
dc.date.accessioned 2017-09-04T13:16:16Z
dc.date.available 2017-09-04T13:16:16Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/14907
dc.description Карпенко, Ю. М. Рішення про купівлю та нові медіа / Ю. М. Карпенко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів. У 2 ч.– Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35. - Ч. 2. – С. 14–24. en_US
dc.description.abstract В умовах стрімкого розвитку комунікацій закономірно виникає потреба дослідження особливостей поведінки споживачів і знаходження дієвих методів впливу на купівельний вибір за допомогою маркетингового комунікаційного комплексу. © Ю. М. Карпенко, 2015 15 Нові медіа суттєво змінили характер маркетингових комунікацій та їх вплив на споживчу поведінку. У статті визначено види нових медіа, що можуть бути використані в комплексі маркетингових комунікацій. До них віднесено: соціальні мережі, Інтернет-сервіси, блоги, відео на замовлення, мобільні додатки, спеціальне програмне забезпечення, а також нові електронні пристрої такі, як VR- шоломи та формат відео 360°. Узагальнено вплив нових медіа на споживачів в аспекті основних змінних, що формують рішення про купівлю, а саме індивідуальних відмінностей, впливу середовища та психологічних процесів. Визначено, що розвиток нових медіа змінює взаємодію підприємства та споживача. Охарактеризовані основні переваги нових медіа перед традиційними засобами маркетингових комунікацій. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Київ : КНЕУ en_US
dc.relation.ispartofseries ;Вип. 34-35. Ч. 2
dc.subject нові медіа en_US
dc.subject рішення про купівлю en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject вплив на споживачів en_US
dc.title Рішення про купівлю та нові медіа en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу