dc.contributor.author |
Карпенко, Ю. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2017-09-04T13:40:36Z |
|
dc.date.available |
2017-09-04T13:40:36Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/14908 |
|
dc.description |
Карпенко, Ю. М. Розвиток засобів стимулювання збуту в умовах сучасного ринку / Ю. М. Карпенко // Науковий вісник Полісся. – Чернігів : ЧНТУ, 2016. – № 4 (8). – Ч. 2. - С. 335-339. |
en_US |
dc.description.abstract |
Визначено особливості застосування різних засобів стимулювання збуту на українському ринку, узагальнено існуючі тенденції розвитку та сформовані послідовні етапи для поліпшення процесу управління стимулюванням збуту. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : Чернігівський національний технологічний університет |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
;№ 4 (8). Ч. 2. |
|
dc.subject |
засоби стимулювання збуту |
en_US |
dc.subject |
BTL-заходи |
en_US |
dc.subject |
методи стимулювання |
en_US |
dc.subject |
управління стимулюванням збуту |
en_US |
dc.title |
Розвиток засобів стимулювання збуту в умовах сучасного ринку |
en_US |
dc.title.alternative |
Развитие средств стимулирования сбыта в условиях современного рынка |
en_US |
dc.title.alternative |
Development of the sales promotion under modern market conditions |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
Определены особенности применения различных средств стимулирования сбыта на украинском рынке, обобщены существующие тенденции развития и сформированы последовательные этапы для улучшения процесса управления стимулированием сбыта. |
en_US |
dc.description.abstractalt2 |
In the article the features of application various tools to sales promotions on the Ukraini-an market, summarizes current trends and were suggested sequential steps for enhancement of sales promotions process. |
en_US |