Короткий опис(реферат):
Метою викладання навчальної дисципліни “Маркетингові дослідження та управління інвестиційними проектами” є формування у студентів знань і вмінь щодо проведення маркетингових досліджень та їх використання для розробки стратегії підприємства, а також використання сучасного проектного підходу до вирішення задач розвитку організації, орієнтації цих процесів на досягнення кінцевих результатів з інімальними витратами часу та коштів.
Суть розробки, основні результати:
Маркетингові дослідження та управління інвестиційними проектами : метод. вказівки до практ. занять, самост. та індивід. роботи для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» спеціальності 181 «Харчові технології» усіх форм навчання / уклад. : М. П. Бутко, С. В. Повна.– Чернігів : ЧДТУ, 2017. – 32 с.