IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Маркетингові дослідження та управління інвестиційними проектами : метод. вказівки до практ. занять, самост. та індивід. роботи для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» спеціальності 181 «Харчові технології» усіх форм навчання.

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бутко, М.
dc.contributor.author Повна, С. В.
dc.date.accessioned 2018-01-11T13:05:57Z
dc.date.available 2018-01-11T13:05:57Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/15562
dc.description Маркетингові дослідження та управління інвестиційними проектами : метод. вказівки до практ. занять, самост. та індивід. роботи для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» спеціальності 181 «Харчові технології» усіх форм навчання / уклад. : М. П. Бутко, С. В. Повна.– Чернігів : ЧДТУ, 2017. – 32 с. en_US
dc.description.abstract Метою викладання навчальної дисципліни “Маркетингові дослідження та управління інвестиційними проектами” є формування у студентів знань і вмінь щодо проведення маркетингових досліджень та їх використання для розробки стратегії підприємства, а також використання сучасного проектного підходу до вирішення задач розвитку організації, орієнтації цих процесів на досягнення кінцевих результатів з інімальними витратами часу та коштів. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher ЧНТУ en_US
dc.title Маркетингові дослідження та управління інвестиційними проектами : метод. вказівки до практ. занять, самост. та індивід. роботи для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» спеціальності 181 «Харчові технології» усіх форм навчання. en_US
dc.type Learning Object en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу