dc.contributor.author |
Ільчук, В. П.
|
|
dc.contributor.author |
Штирхун, Х. І.
|
|
dc.date.accessioned |
2018-04-06T09:19:01Z |
|
dc.date.available |
2018-04-06T09:19:01Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/16115 |
|
dc.description |
Маркетинг : метод. вказівки до виконання контр. роботи для студентів галузі знань 07 "Управління та адміністрування" за спец. 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" заочної форми навчання / уклад.: В. П. Ільчук, Х. І. Штирхун. – Чернігів : ЧНТУ, 2018. - 16 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Метою дисципліни «Маркетинг» є формування у майбутніх економістів сучасної системи поглядів та спеціальних знань у галузі маркетингу, набуття практичних навичок щодо просування товарів на ринок з урахуванням задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.title |
Маркетинг : методичні вказівки до виконання контрольної роботи для студентів галузі знань 07 "Управління та адміністрування" за спеціальністю 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" заочної форми навчання |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |