IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Маркетинг : методичні вказівки до виконання контрольної роботи для студентів галузі знань 07 "Управління та адміністрування" за спеціальністю 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" заочної форми навчання

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ільчук, В. П.
dc.contributor.author Штирхун, Х. І.
dc.date.accessioned 2018-04-06T09:19:01Z
dc.date.available 2018-04-06T09:19:01Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/16115
dc.description Маркетинг : метод. вказівки до виконання контр. роботи для студентів галузі знань 07 "Управління та адміністрування" за спец. 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" заочної форми навчання / уклад.: В. П. Ільчук, Х. І. Штирхун. – Чернігів : ЧНТУ, 2018. - 16 с. en_US
dc.description.abstract Метою дисципліни «Маркетинг» є формування у майбутніх економістів сучасної системи поглядів та спеціальних знань у галузі маркетингу, набуття практичних навичок щодо просування товарів на ринок з урахуванням задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.title Маркетинг : методичні вказівки до виконання контрольної роботи для студентів галузі знань 07 "Управління та адміністрування" за спеціальністю 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" заочної форми навчання en_US
dc.type Learning Object en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу