ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Поліщук, Є. А.
dc.contributor.author Дубина, П. В.
dc.contributor.author Паплик, В. В.
dc.date.accessioned 2018-05-21T12:43:36Z
dc.date.available 2018-05-21T12:43:36Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/16421
dc.description Поліщук, Є. А. Консалтинг як нетрадиційна послуга банків / Є. А. Поліщук, П. В. Дубина, В. В. Паплик // Фінансові дослідження. – 2017. – № 2 (3). en_US
dc.description.abstract У статті представлені результати дослідження, що стосуються розвитку консалтингу як нетрадиційної послуги банків. Для зручності аналізу банки було поділено на групи державних і приватних банків; вітчизняних та зарубіжних банків. Було з’ясовано, що державні банки, як і приватні, однаковою мірою намагаються надавати консалтингові послуги. Банки з іноземним капіталом, на відміну від вітчизняних, надають ширший спектр консалтингових послуг. Вітчизняні банки зосереджені, в основному, у консалтингу у сфері фінансових інвестицій. А банки з іноземним капіталом розповсюджують свою діяльність у секторі реальних інвестицій. Зважаючи на глобальні тенденції розвитку було розроблено відповідні рекомендації. Вони стосувалися розбудови консалтингових послуг як у банківській сфері загалом, так і на рівні кожного банку зокрема. Рекомендації стосуються змін у стратегії банків, їх участі у розвитку ринку консалтингових послуг на рівні з іншими організаціями, що функціонують на ринку консалтингу, запровадження дворівневої системи консалтингової послуг у банку, започаткування в навчального консультування банками. Зазначені заходи сприятимуть розширенню клієнтської бази банків, розвитку фінансової грамотності індивідуальних клієнтів, покращенню якості кредитного портфеля банків та зміцненню відносин між клієнтами та банками. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : Чернігівський національний технологічний університет en_US
dc.relation.ispartofseries ;№ 2 (3)
dc.subject банки en_US
dc.subject консалтинг en_US
dc.subject класифікація банківських послуг en_US
dc.subject нетрадиційні банківські послуги en_US
dc.subject банки en_US
dc.subject консалтинг en_US
dc.subject классификация банковских услуг en_US
dc.subject нетрадиционные банковские услуги en_US
dc.subject banks en_US
dc.subject consulting en_US
dc.subject classification of banking services en_US
dc.subject non-traditional banking services en_US
dc.title Консалтинг як нетрадиційна послуга банків en_US
dc.title.alternative Консалтинг как нетрадиционная услуга банков en_US
dc.title.alternative Consulting as non-traditional banking service en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 В статье представлены результаты исследования, касающиеся развития консалтинга как нетрадиционной услуги банков. Для удобства анализа банки были разделены на группы государственных и частных банков; отечественных и зарубежных банков. Было выяснено, что государственные банки, как и частные, в равной степени пытаются оказывать консалтинговые услуги. Банки с иностранным капиталом, в отличие от отечественных, предоставляют широкий спектр консалтинговых услуг. Отечественные банки сосредоточены, в основном, на консалтинге в сфере финансовых инвестиций. А банки с иностранным капиталом распространяют свою деятельность в секторе реальных инвестиций. Учитывая глобальные тенденции развития, был разработан ряд рекомендаций. Они касались развития консалтинговых услуг как в банковской сфере в целом, так и на уровне каждого банка в частности. Рекомендации касаются изменений в стратегии банков, их участия в развитии рынка консалтинговых услуг на уровне с другими организациями, функционирующими на рынке консалтинга, внедрения двухуровневой системы консалтинговых услуг в банке, начала в обучающего консультирования банками. Указанные меры будут способствовать расширению клиентской базы банков, развития финансовой грамотности индивидуальных клиентов, улучшению качества кредитного портфеля банков и укреплению отношений между клиентами и банками. en_US
dc.description.abstractalt2 The article presents the results of research related to the development of consulting as a non-traditional banking service. For convenience, the banks were divided into groups of public and private banks; domestic and foreign banks. It was found that public banks, like private ones, are equally trying to provide consulting services. Banks with foreign capital, in contrast to domestic, provide a wider range of consulting services. Domestic banks are mainly focused on consulting in the field of financial investment. Banks with foreign capital also distribute their activities in the real investment sector. Due to the global development trends, a number of recommendations were developed. They concerned the development of consulting services both in the banking sector as a whole, and at the level of each bank in particular. The recommendations concern changes in the strategy of banks, their participation in the development of the market of consulting services at the level with other organizations operating in the consulting market, the introduction of a two-level system of consulting services in the bank, the launch of training consulting by banks. These measures will promote expansion of the client base of banks, development of financial literacy of individual clients, improvement of quality of credit portfolio of banks and strengthening of relations between clients and banks. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу