IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Модель комерціалізації результатів наукових досліджень закладами вищої освіти України

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Холявко, Н. І.
dc.contributor.author Шестаковська, Т. Л.
dc.date.accessioned 2018-12-21T12:14:13Z
dc.date.available 2018-12-21T12:14:13Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/17127
dc.description Холявко Н. І. Модель комерціалізації результатів наукових досліджень закладами вищої освіти України / Н. І Холявко, Т. Л. Шестаковська // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія: економіка, управління та адміністрування. – Житомир, 2018. – № 3 (85). – С. 56–62. en_US
dc.description.abstract Досліджено наукові та прикладні засади функціонування моделей комерціалізації результатів наукових досліджень закладами вищої освіти в Україні. Проаналізовано досвід провідних закладів вищої освіти України в комерціалізації результатів наукових досліджень. Виокремлено глобальний (інструменти програми Horizon-2020; мережа ЕЕN-Ukrаіnе), національний (Мережа регіональних центрів інноваційного розвитку Державного агентства України з інвестицій та інновацій, Українська інтегрована система трансферу технологій, Національна мережа трансферу технологій) та локальний (центри інновацій, трансферу і комерціалізації технологій, науково-виробничі комплекси, інноваційно-технологічні кластери, бізнес-інкубатори, індустріальні парки, наукові парки тощо) рівні сприяння й реалізації комерціалізаційних процесів. Виявлено проблеми, з якими стикаються університети та інститути України при комерціалізації дослідницьких результатів у реальному секторі економіки. Авторами наголошено на необхідності розробки й імплементації інтегрованої моделі, що передбачає узгодження інтересів та синхронізацію дій суб’єктів секторів підприємництва, вищої освіти, держави та громадськості як елементів чотириланкової моделі Quadruple Helix. Функціональними блоками моделі визначено: правовий, маркетингово-інформаційний, бізнесовокомунікаційний, сервісно-консалтинговий, кадровий, матеріально-технічний, фінансовий. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Житомир : Житомирський державний технологічний університет en_US
dc.subject комерціалізація en_US
dc.subject результати наукових досліджень en_US
dc.subject заклад вищої освіти en_US
dc.subject модель комерціалізації результатів наукових досліджень en_US
dc.subject Quadruple Helix en_US
dc.subject інформаційна економіка en_US
dc.title Модель комерціалізації результатів наукових досліджень закладами вищої освіти України en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу