IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Концептуальні засади комерціалізації результатів наукових досліджень в умовах становлення інформаційної економіки

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Холявко, Н. І.
dc.date.accessioned 2018-12-22T12:43:42Z
dc.date.available 2018-12-22T12:43:42Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/17132
dc.description Холявко, Н. І. Концептуальні засади комерціалізації результатів наукових досліджень в умовах становлення інформаційної економіки / Н. І. Холявко // Бізнес Інформ. – 2018. – № 4. – С.109–115. en_US
dc.description.abstract Метою статті є ідентифікація концептуальних аспектів комерціалізації результатів наукових досліджень в умовах становлення інформаційної економіки. Ідентифіковано теоретико-прикладні аспекти комерціалізації результатів наукових досліджень в умовах інформаційної економіки. Поняття комерціалізації результатів наукових досліджень розглянуто як комплексну економіко-правову категорію, що охоплює процеси організації та реалізації трансферу об’єктів інтелектуальної власності, результатів наукових досліджень в реальний сектор економіки на договірній основі. Наголошено на актуальності налагодження ефективних комунікацій між вищими навчальними закладами та підприємствами в рамках чотириланкової спіралі Quadruple Helix – шляхом активізації процесів комерціалізації результатів наукових досліджень в реальному секторі національної економіки. Запропоновано доповнити систему специфічних принципів комерціалізації принципами синергізму, адаптивності, інформаційної ємності й оперативної оновлюваності. Перспективи подальших досліджень полягають в ідентифікації особливостей комерціалізації результатів наукових досліджень як елементу розвитку партнерства в рамках Quadruple Helix у контексті сучасної тенденції становлення економіки інформаційного типу – на основі аналізу закордонного досвіду при адаптації кращих світових практик до вітчизняних соціально-економічних реалій. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Харків en_US
dc.relation.ispartofseries ;№ 4
dc.subject інформаційна економіка en_US
dc.subject вища освіта en_US
dc.subject концептуальні засади en_US
dc.subject трансфер en_US
dc.subject комерціалізація результатів наукових досліджень en_US
dc.title Концептуальні засади комерціалізації результатів наукових досліджень в умовах становлення інформаційної економіки en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу