dc.contributor.author |
Ільчук, В. П.
|
|
dc.contributor.author |
Штирхун, Х. І.
|
|
dc.date.accessioned |
2019-01-04T11:18:52Z |
|
dc.date.available |
2019-01-04T11:18:52Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/17142 |
|
dc.description |
Практикум з маркетингу : метод. вказвки до практич. занять з дисц. "Маркетинг" для студентів економ. спец. всіх форм навчання / Уклад.: В. П. Ільчук, Х. І. Штирхун – Чернігів : ЧНТУ, 2018. – 81 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Практикум з маркетингу передбачає проведення практичних та контрольних занять шляхом тестування та аналізу ситуацій та кейсів. Представлені в методичному виданні тести та ситуації охоплюють основні теми курсу “Маркетинг” і направлені на аналіз маркетингової діяльності підприємств та оцінки виконання ними основних маркетингових функцій. Кейси можуть бути використані як одна з форм самоконтролю не тільки студентами, але й фахівцями, які мають намір підвищити свою кваліфікацію. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.title |
Практикум з маркетингу : методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Маркетинг" для студентів економічних спеціальностей всіх форм навчання |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |