IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Практикум з маркетингу : методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Маркетинг" для студентів економічних спеціальностей всіх форм навчання

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ільчук, В. П.
dc.contributor.author Штирхун, Х. І.
dc.date.accessioned 2019-01-04T11:18:52Z
dc.date.available 2019-01-04T11:18:52Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/17142
dc.description Практикум з маркетингу : метод. вказвки до практич. занять з дисц. "Маркетинг" для студентів економ. спец. всіх форм навчання / Уклад.: В. П. Ільчук, Х. І. Штирхун – Чернігів : ЧНТУ, 2018. – 81 с. en_US
dc.description.abstract Практикум з маркетингу передбачає проведення практичних та контрольних занять шляхом тестування та аналізу ситуацій та кейсів. Представлені в методичному виданні тести та ситуації охоплюють основні теми курсу “Маркетинг” і направлені на аналіз маркетингової діяльності підприємств та оцінки виконання ними основних маркетингових функцій. Кейси можуть бути використані як одна з форм самоконтролю не тільки студентами, але й фахівцями, які мають намір підвищити свою кваліфікацію. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.title Практикум з маркетингу : методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Маркетинг" для студентів економічних спеціальностей всіх форм навчання en_US
dc.type Learning Object en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу