Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Децюк, Т. М.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-06-03T16:16:44Z | |
dc.date.available | 2019-06-03T16:16:44Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/17809 | |
dc.description | Децюк, Т. М. Моделі формування професійних компетенцій майбутніх фахівців у позааудиторній роботі з молоддю: українські реалії / Т. М. Децюк // Ukraine – EU. Innovationsin Education, Technology, Business and Law: collection of international scientific papers. – Chernihiv : CNUT, 2018. – С. 157-160 | en_US |
dc.description.abstract | У публікації здійснено теоретичний аналіз поняття «позааудиторна робота». Розглянуто різні форми позааудиторної роботи зі студентами, які використовуються у Чернігівському національному технологічному університеті, Сумській філії Харківського національного університету внутрішніх справ, Національному педагогічному університеті ім. М. П. Драгоманова, Національному університеті Львівська політехніка. Проаналізовано спільні риси організації позааудиторної роботи зі студентами у вищих навчальних закладах України і запропоновано загальну модель позааудиторної роботи. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів : ЧНТУ | en_US |
dc.subject | навчальна робота | en_US |
dc.subject | позааудиторна робота | en_US |
dc.subject | вищий навчальний заклад | en_US |
dc.title | Моделі формування професійних компетенцій майбутніх фахівців у позааудиторній роботі з молоддю: українські реалії | en_US |
dc.title.alternative | Formation models of future specialists’ professional competences in students’ extracurricular activities: ukrainian realities | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.description.abstractalt1 | The theoretical analysis of the concept «extracurricular activities» has been implemented in the publication. Different forms of students’extracurricular activities used in Chernihiv national technological university, Sumy department of Kharkiv national university, National Drahomanov pedagogical university, National Lviv polytechnic university have been considered. Common features of organizing students’extracurricular activities in higher educational establishments have been analysed and general models of the extracurricular work has been suggested | en_US |