ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Карпенко, Ю. М.
dc.date.accessioned 2015-10-18T14:46:10Z
dc.date.available 2015-10-18T14:46:10Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/1868
dc.description Карпенко Ю. М. Розвиток концепції private label: світовий досвід та українські реалії / Ю. М. Карпенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. праць. – Спец. вип. Маркетингова освіта в Україні / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ "Київський нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – К. : КНЕУ, 2011. – С. 202–214. en_US
dc.description.abstract У статті висвітлено особливості застосування власних товарних марок на українському ринку, розглянуто тенденції щодо проникнення в різні категорії товарів, визначено переваги та ризики застосування private label. Запропоновано класифікаційні ознаки для портфелю власних товарних марок, виділено підходи щодо їх присвоєння і використання, сформовано етапи впровадження private label на українському ринку. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher К.: Вид-во КНЕУ en_US
dc.relation.ispartofseries Формування ринкової економіки;Спец. вип. Маркетингова освіта в Україні
dc.subject власні товарні марки en_US
dc.subject private label en_US
dc.subject український ритейл en_US
dc.subject торговельні мережі en_US
dc.subject розвиток власних товарних марок en_US
dc.title Розвиток концепції private label: світовий досвід та українські реалії en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу