ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Карпенко, Ю. М.
dc.date.accessioned 2015-10-18T15:11:37Z
dc.date.available 2015-10-18T15:11:37Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/1869
dc.description Карпенко, Ю. М. Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій / Ю. Карпенко // Сiверянський лiтопис. - 2007. - № 4. - С. 199-203. en_US
dc.description.abstract Метою статті є визначення специфіки акцій зі стимулювання збуту на українському ринку, їх класифікація та напрями трансформації в умовах сучасного ринку. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.relation.ispartofseries Сіверянський літопис;№ 4
dc.subject стимулювання збуту en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.title Засоби стимулювання збуту в системі маркетингових комунікацій en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу