ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Карпенко, Ю. М.
dc.contributor.author Карпенко, Н. Л.
dc.date.accessioned 2015-10-18T15:16:48Z
dc.date.available 2015-10-18T15:16:48Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/1870
dc.description Карпенко, Ю. М. Оцінювання вартості світових та українських брендів / Ю. М. Карпенко, Н. Л. Карпенко // Формування ринкової економіки. – 2013. – Вип. 30. – С. 569–579. en_US
dc.description.abstract У статті висвітлюються окремі методики оцінки вартості брендів, проаналізована галузева структура провідних світових та українських брендів, оцінена динаміка зміни їх вартості. Окреслені основні перспективи українського брендінгу. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.relation.ispartofseries Формування ринкової економіки;Вип. 30
dc.subject бренд en_US
dc.subject вартість бренду en_US
dc.subject брендінг en_US
dc.subject моделі оцінки вартості бренду en_US
dc.title Оцінювання вартості світових та українських брендів en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу