ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Карпенко, Ю. М.
dc.contributor.author Карпенко, Н. Л.
dc.date.accessioned 2015-10-18T15:36:33Z
dc.date.available 2015-10-18T15:36:33Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/1872
dc.description Карпенко, Ю. М. Специфічні риси сучасного маркетингу в Україні / Ю. М. Карпенко, Н. Л. Карпенко // Формування ринкової економіки. – 2012. – Вип. 28. – С. 197-207. en_US
dc.description.abstract У статті висвітлюються особливості сучасних тенденцій маркетингової діяльності на українському ринку, розглянуті основні світові тренди, виділені нові елементи сучасної моделі прийняття рішень про купівлю. Запропонований перелік основних вимог щодо сучасної концепції маркетингу на українському ринку en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher К.: Вид-во КНЕУ en_US
dc.relation.ispartofseries Формування ринкової економіки;Вип. 28
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject світові тренди маркетингу en_US
dc.subject рішення про купівлю en_US
dc.subject пре-шоппінг en_US
dc.title Специфічні риси сучасного маркетингу в Україні en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу