IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Маркетинг : методичні рекомендації до виконання курсової роботи освітня програма «Маркетинг», рівень вищої освіти – перший (бакалаврський), спеціальність 075 «Маркетинг», галузь знань 07 «Управління та адміністрування»

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вербицька, А. В.
dc.contributor.author Забаштанська, Т. В.
dc.contributor.author Забаштанський, М. М.
dc.contributor.author Бабаченко, Л. В.
dc.date.accessioned 2020-04-03T06:12:37Z
dc.date.available 2020-04-03T06:12:37Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/19219
dc.description Маркетинг : метод. рекомендації до виконання курс. роботи для здобувачів перш. (бакалавр.) рівня вищ. освіти ден. і заоч. форм навчання, галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спец. 075 «Маркетинг» / уклад.: А. В. Вербицька, Т. В. Забаштанська, М. М. Забаштанський, Л. В. Бабаченко. - Чернігів : ЧНТУ, 2020. - 35 с. en_US
dc.description.abstract Мета написання курсової роботи – подальша систематизація, засвоєння і поглиблення теоретичних знань, формування вмінь і навичок проведення самостійних досліджень з обраної галузі маркетингу, а також застосування одержаних знань та вмінь для вирішення конкретної практичної задачі. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.title Маркетинг : методичні рекомендації до виконання курсової роботи освітня програма «Маркетинг», рівень вищої освіти – перший (бакалаврський), спеціальність 075 «Маркетинг», галузь знань 07 «Управління та адміністрування» en_US
dc.type Learning Object en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу