dc.contributor.author |
Полковниченко, С. О.
|
|
dc.contributor.author |
Єльчищева, І. А.
|
|
dc.date.accessioned |
2020-12-24T08:36:40Z |
|
dc.date.available |
2020-12-24T08:36:40Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/20467 |
|
dc.description |
Полковниченко, С. О. Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок в умовах глобалізації / С. О. Полковниченко, І. А. Єльчищева // Реалізація економічного потенціалу України: теоретичні та практичні аспекти : монографія / за заг.
ред. М. М. Забаштанського. – Чернігів : ЧНТУ, 2020. – С. 217-232. |
en_US |
dc.description.abstract |
В умовах зростаючих темпів глобалізації світової спільноти, посилення конкуренції, нестабільності розвитку внутрішнього ринку України та його маркетингового середовища важливим завданням підприємств є просування продукції на зовнішній ринок. Вітчизняні корпорації сьогодні досягли такого рівня розвитку, коли їхній досвід, репутація і продукція легко можуть бути перенесені на іноземний ринок. Для прийняття стратегічно правильних рішень виходу на зовнішній ринок підприємство повинно бачити перед собою чітко описані альтернативи. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.subject |
стратегія підприємства |
en_US |
dc.subject |
зовнішньоекономічна діяльність підприємства |
en_US |
dc.title |
Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок в умовах глобалізації |
en_US |
dc.type |
Book chapter |
en_US |