Короткий опис(реферат):
В умовах зростаючих темпів глобалізації світової спільноти, посилення конкуренції, нестабільності розвитку внутрішнього ринку України та його маркетингового середовища важливим завданням підприємств є просування продукції на зовнішній ринок. Вітчизняні корпорації сьогодні досягли такого рівня розвитку, коли їхній досвід, репутація і продукція легко можуть бути перенесені на іноземний ринок. Для прийняття стратегічно правильних рішень виходу на зовнішній ринок підприємство повинно бачити перед собою чітко описані альтернативи.
Суть розробки, основні результати:
Полковниченко, С. О. Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок в умовах глобалізації / С. О. Полковниченко, І. А. Єльчищева // Реалізація економічного потенціалу України: теоретичні та практичні аспекти : монографія / за заг.
ред. М. М. Забаштанського. – Чернігів : ЧНТУ, 2020. – С. 217-232.