ISSN 2415-363X

Перегляд Рябов І. Б.: наукові статті за темою "маркетинг"

Сортувати за: Впорядкувати за: Результатів на сторінці:

  • Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.; Вовчанська, О.; Лі, Т.; Саєнко, В. (2022)
    Today's dynamic world is characterized primarily by two defining factors: the rapid digitalization of various spheres of interaction and the globalization of relationships and technology. As a result, new uses of well-known ...
  • Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б. (Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2018)
    У статті досліджено особливості маркетингу у сфері послуг, розглянуто його специфічні риси, відмінності від товарних ринків, які обумовлюють особливі підходи до маркетингової діяльності підприємств на ринку послуг. Саме ...
  • Рябов, І. Б.; Шевкопляс, І. М. (2020)
    У статті досліджено особливості, сучасні тенденції застосування системи цифрового маркетингу на підприємстві та його основні відмінності відтрадиційного маркетингу. Сучасні інформаційні технології і побудовані на їх основі ...