ISSN 2415-363X

Перегляд Москаленко Валентина Анатоліївна за темою "marketing"

Сортувати за: Впорядкувати за: Результатів на сторінці:

  • Москаленко, В. А. (Київ : Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського, 2018)
    У статті розглянуто питання управління маркетинговою діяльністю в наукоємних галузях, зокрема методи просування інноваційних розробок. Для просування інноваційних розробок та нового товару використовують інноваційний ...
  • Москаленко, В. А.; Рябченко, І. С. (2021)
    В статті визначено сутність інновацій як товару, а саме автори розглядають інноваційні товари як абсолютно нові товари, які розроблені спираючись на останні наукові досягнення, або досить сильно модифіковані наявні товари, ...
  • Москаленко, В. А. (2019)
    У статті розглянуто визначення найбільш ефективних інструментів просування банківських продуктів (послуг). Для ефективного функціонування на ринку банківських послуг банку необхідно створити та постійно підтримувати ...