Abstract:
У статті визначено важливість пошуку в сучасному світі чинників підвищення ефективності бізнесу, зазначено роль дизайн-менеджменту як об’єднуючого елементу для дизайну, дизайн-мислення, бренд-менеджменту, технологій, конкурентних стратегій. Підкреслено первинність споживчих уподобань, урахування комплексу споживних
властивостей у процесі створення продукту та досягнення успіху в бізнес-процесах. Зазначено важливий зв’язок
орієнтованості структур бізнесу на людину та методу дизайн-мислення, який використовує логіку та емоції, поєднує в собі раціональний підхід та креативність, забезпечує інтуїтивний, імпровізаційний підхід до потреб людини.
Підкреслено також тісний зв’язок дизайнерської діяльності з маркетингом та менеджментом у сфері просування
товарів на ринку та досягнення успіху компаніями внаслідок співпраці. Зазначено необхідність підкріплення бренда,
створеного дизайнерами, управлінською діяльністю.