dc.contributor.author |
Хоменко, І. О.
|
|
dc.contributor.author |
Каштальян, О. О.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-06-23T08:03:58Z |
|
dc.date.available |
2021-06-23T08:03:58Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/22650 |
|
dc.description |
Хоменко, І. О. Особливості становлення, впровадження та розвитку стартапів/ І. О. Хоменко, О. О. Каштальян // Юність науки – 2020: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 23-24 квіт. 2020 р.). - Чернігів : ЧНТУ, 2020. - С. 39-41. |
en_US |
dc.description.abstract |
Стартап відображає виробничу масштабовану бізнес-модель, що повинна базуватись на
інноваційній ідеї. Створення стартапу – це непередбачуваний процес і невідомо, чи стане
інноваційна ідея прибутковою і чи буде попит на неї. За статистикою, 90% стартапів
нежиттєздатні, 5% доходять етапу мінімально працюючого продукту і лише останні 5% -
стають успішними бізнес-моделями. Тож надважливим є питання - визначення точного
напрямку діяльності. Напрямок діяльності компанії – базис для створення стартапу, бо на його
основі плануються всі інші його складові. Базовий аспект у створенні успішного стартапу -
визначення ідеальної точки перетину між вміннями, інтересами і тим, за що майбутня
аудиторія користувачів чи споживачів заплатять гроші. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.subject |
стартап |
en_US |
dc.title |
Особливості становлення, впровадження та розвитку стартапів |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |