IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Юність науки: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства

ISSN 2415-363X

Юність науки: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства

 

Sub-communities within this community

Recent Submissions

  • Мура, І. В.; Євган, Ю. М.; Кабенок, О. В.; Денисенко, Т. М. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Метою роботи кур'єра є збір, транспортування та доставка посилок від пункту розподілу до пункту призначення у визначеній зоні доставки. Він виконує замовлені послуги відповідно до чинного регламенту, прейскурантів, процедур ...
  • Кондратенко, С. С.; Іванова, Н. В. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    В статті провівся аналіз продуктової стратегії підприємства на прикладі мережі кав’ярень «Coffee Boss» (м. Чернігів).
  • Жолобецька, М. Б.; Денисенко, Т. М. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Ефективний розвиток та підтримка малого бізнесу це платформа для економічного зростання економіки країни та укріплення її позицій на світовому ринку. Крім цього, це дозволить підвищити конкурентоспроможність української ...
  • Євган, Ю. М.; Денисенко, Т. М. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    За результатами аналізу ринку прянощів і приправ України можна стверджувати, що він поступово збільшується. Стабільними темпами з кожним роком зростають показними експорту та імпорту прянощів і приправ, проте імпорт значно ...
  • Доценко, В. В.; Денисенко, Т. М. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Компанія має сталий розвиток. Керуючи ним в Samsung, прагнуть формувати інтегровані цінності. Вони не тільки генерують економічну вигоду, нарощуючи прибуток і акціонерну вартість, але і посилено працюють на користь суспільства ...
  • Говоруха, Ю. Ю.; Денисенко, Т. М. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Використання правил і принципів мерчандайзингу дозволяє ефективно вливати на споживача з метою спонукання до купівлі телевізорів.
  • Зозуля, Р. В.; Соломаха, І. В. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Ринок вендінгу в Україні розвивається. Ведення економічної діяльності вітчизняними підприємствами-виробниками вендінгових апаратів в умовах домінування закордонної продукції дає надію на їх розвиток і витіснення закордонної ...
  • Геращенко, І. В.; Ганєєва Т.В., / (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Метою даної роботи є дослідження конкурентоспроможності зразків харчових продуктів та оцінка зацікавленості споживачів у товарі. У якості об’єкта дослідження було обрано три зразки цукерок однакової рецептури різних ...
  • Ганєєва Т.В., /; Шавеко, Л. О. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Метою роботи було виявлення споживчих переваг щодо косметичних засобів догляду за шкірою обличчя та розробка на цій основі пропозицій щодо вдосконалення асортименту.
  • Ганєєва Т.В., /; Кононенко, Ю. А. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    За результатами проведених досліджень можна зробити висновки, що з роками якість підручників стає кращою, використовується більш якісні матеріали, дотримуються вимоги гігієнічних норм для друкованої продукції. Тому подальші ...
  • Богомаз, А. С.; Денисенко, Т. М. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Динаміка споживання риби та рибних продуктів українцями останніми роками постійно зростає, що свідчить про збільшення пропозиції цієї корисної дієтичної продукції на українському ринку.
  • Атрощенко, Д. В.; Іванова, Н. В. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Запропоновані шляхи детінізації економіки країни сприятимуть захисту економічної безпеки держави, розвитку економіки та демократизації суспільства.
  • Сірчук Н., /; Ганєєва Т.В., / (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Для подальшої модернізації смарт годинників можна розробити програми корисні для звичайних працівників (будівельників, лікарів, поліцейських). Адже, цей пристрій може стати корисним в роботі, наприклад, швидко, не маючи ...
  • Романенко, О. С.; Ганєєва Т.В., / (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    За результатами проведених досліджень можна зробити висновки, що Нова Пошта лідирує за сервісом, бо відповідає всім показникам, має швидку доставку, широку мережу відділень та середні ціни. Укрпошта поступається лідеру ...
  • Мацкевич, П. О.; Ганєєва Т.В., / (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Мета роботи полягає у обґрунтуванні застосування соціального підприємництва як інструмента для вирішення соціальних проблем громади за допомогою приватного підприємництва на прикладі міста Чернігова.
  • Дідовець, К. А.; Ганєєва Т.В., / (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    В статті аналізується історія виникнення одного з найпопулярніших у всьому світі напоїв - чай.
  • Федченко, А. В.; Полковниченко, С. О. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Імідж є одним із найважливіших елементів конкурентоспроможності підприємства. Успіх формування іміджу підприємства залежить як від його діяльності, так і від особистості керівника. Головними умовами його формування є: ...
  • Сябро, А. В.; Москаленко, В. А. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Оцінюючи бізнес-план необхідно, в першу чергу, розрахувати його ринкову вартість. У процесі даної процедури експерти розглядають всі складові проекту. Ретельно аналізують усі його помилки і недоліки. Напрацьовують ...
  • Супрун, М. В.; Лисенко, І. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Тим, хто вирішив займатися фрилансом потрібно обирати такий реcурс, на якому йому б було найкомфортніше працювати, це залежить як від дизайну і можливих функцій інтернет-платформи, так і від того, чи приносить платформа ...
  • Салай, І. В.; Забаштанська, Т. В. (Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
    Реклама – це дуже дієвий спосіб впливу на людину, що задає тренди, моду, міняє світосприйняття та думки в суспільстві. Для впливу на свідомість споживача необхідно привернути його увагу, що є першою сходинкою психологічного ...

View more