Короткий опис(реферат):
На сучасному етапі розвитку країн, невід’ємною частиною є розвиток туристичної сфери. Для
кожної країни одним із основних завдань є створення позитивного іміджу. На туристичний імідж
безпосередньо впливає імідж держави. Для покращення державного іміджу, необхідно створити правильну
стратегію для проведення інформаційної політики
Суть розробки, основні результати:
Хоменко, І. О. Якісний туристичний бренд – запорука формування іміджу та туристичних можливостей України / І. О. Хоменко, К. Д. Заворотна // Юність науки – 2019: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез Міжнар. наук.-практ. конф.студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 17-18 квіт. 2019 р.) у 2-х ч. Ч. 1. - Чернігів : ЧНТУ, 2019. - С. 32-33.