Abstract:
За результатами моделювання встановлено, що застосування алгоритму прискореного навчання дозволило скоротити час навчання в 4,5 раза. За весь період навчання зафіксовано зменшення на 1580 елементів у навчальній послідовності. При цьому зросла кількість помилок другого роду в 1,1 рази.
Description:
Трипутень, М. М. Дослідження алгоритму прискоренного навчання розпізнаванню технологічних ситуацій на основі предикатної моделі / М. М. Трипутень ; наук. кер. М. М. Трипутень // Новітні технології у науковій діяльності і навчальному процесі : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих учених (м. Чернігів, 18-19 берез. 2021 р.) : збірник тез доп. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 220-221.