Короткий опис(реферат):
Науково-педагогічна практика є складовою частиною підготовки фахівців до викладацької діяльності. У межах підготовки за освітньо-науковим ступенем «доктор філософії» аспіранти отримують ґрунтовну педагогічну підготовку. Практика надає аспірантам практичну можливість опанування:
- навчально-виховним процесом у вищій школі (зокрема викладання професійних дисциплін);
- науково-методичною роботою забезпечення освітнього процесу;
- організацією освітньої діяльності здобувачів вищої освіти;
- здобуттям компетенцій практичної викладацької діяльності.
Науково-педагогічна практика є необхідною умовою підготовки аспірантів. Вона проводиться після засвоєння аспірантами навчальних дисциплін. У процесі науково-педагогічної практики поглиблюються знання з педагогіки вищої школи, розвиваються та закріплюються вміння:
- здійснювати науково-методичний аналіз навчальних програм окремих навчальних дисциплін;
- складати плани-конспекти занять;
- проводити різні види аудиторних занять;
- оцінювати результати власної діяльності;
- удосконалювати комунікативні складові викладацької діяльності.
Суть розробки, основні результати:
Науково-педагогічна практика : метод. вказівки для здобувачів вищ. освіти трет. (освіт.-наук.) рівня галузі знань 07 "Управління та адміністрування" спеціальності 073 "Менеджмент" усіх форм навчання / уклад.: М. П. Бутко, О. В. Попело, С. В. Повна. – Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023. – 19 с.